تندِ تند!!!

تندِ تند!!!
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 144
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 3577
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



ساخت کد موزیک


پس از SLS AMG اینبار نوبت SLS AMG رودستر بود که به دست تیونر معروف یعنی هامان دستخوش تغییرات شود. این تغییرات شامل قطعات جدید آئرودینامیکی , افزایش کارایی , سیستم اگزوز فولادی ضد زنگ , رینگ های 21 اینچی سبک و بهبود تریم داخلی میشود.

قسمتی از افزایش قدرت مربوط به سیستم اگزوز جدید ذکر شده و فیلتر هوای جدید است.اجزای جدید به دقت و با کمک نقشه ی جدید برای سیستم الکترونیک موتور نصب میشوند.قدرت این مدل به 636 اسب بخار و گشتاور آن به 580 نیوتن متر در دور موتور 4.850 رسیده است.شتاب اولیه 3.6 ثانیه و سقف سرعت 320 کیلومتر بر ساعت است.
سپر های جدید جایگزین شده دارای دریچه های ورود هوای بزرگتر و LED های جدیدی هستند که این دریچه های ورود هوای جدید موجب میشوند که هوای تازه ی بیشتری به موتور برسد.
موتور بر زیر درب کاپوت جدید که از جنس کربن است سوار شده است.بال عقب موجب شده که این رودستر 60 میلی متر پهن تر و 70 میلی متر طویل تر بشود.رکاب های کناری نمای طویل تر و کم ارتفاع تری به SLS رودستر میدهند و سپر عقب به همراه دیفیوزر جدید موجب افزایش گردش هوا در زیر اتومبیل میشود.
هامان یک ست رینگ یکپارچه به نام Unique Forged Anodized برای این خودرو در نظر گرفته که همان طور که در بالا ذکر شد 21 اینچی هستند.رینگ و لاستیک ها در جلو به ترتیب 9Jx21 اینچی و 245/30 ZR21 و در عقب به ترتیب 12.5Jx21 اینچی و 345/25 ZR21 هستند.همچنین ارتفاع نیز 30 میلی متر کاهش یافته است.

در نمای داخل از چرم و جیر فوق العاده استفاده شده و علاوه بر این در درب ها و کنسول از فیبر کربن قرمز استفاده شده است.پدال های جدید آلومینیومی شرایط بهتری را برای پای راننده محیا میکنند اما چیزی که در داخل توجه زیادی را به خود جلب میکند فرمان جدید است که از نو طراحی شده است.

 

منبع: Maxspeet

 



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B